Jak przebiega zwrot?
Jeśli z jakiegoś powodu otrzymane zamówienie cię nie satysfakcjonuje, możesz je zwrócić w ciągu 31 dni od daty
dostarczenia. Etykietę zwrotną znajdziesz na swoim koncie klienta. Procedura zwrotu:
W zakładce „Zamówienia i zwroty“ znajdziesz listę swoich zamówień. Wybierz z listy właściwy numer zamówienia i kliknij
„Zwróć artykuł“. Następnie podaj powód zwrotu produktu i postępuj zgodnie ze wskazówkami.
Etykieta zwrotna wraz z formularzem zwrotu jest dostępna w formacie PDF. Prosimy o jej wydrukowanie.
Umieść oryginalnie zapakowane artykuły wraz z formularzem zwrotu w kartonie wysyłkowym.
Przyklej etykietę zwrotną na zewnętrznej stronie kartonu.
Przesyłkę możesz nadać w dowolnym punkcie DHL lub umówić odbiór z domu przez kuriera.
Punkty DHL
Nadaj przesyłkę w jednym z ponad 12000 punktów zwrotu DHL. Paczkę możesz zwrócić w wybranym punkcie DHL w godzinach jego
otwarcia. Są one o wiele dłuższe niż godziny pracy kuriera, a także czynne w weekendy. Sieć tworzą m.in.: stacje
benzynowe, sklepy i salony prasowe (Żabka, Freshmarket, Inmedio, Relay).
Nie czekaj więc na kuriera w domu i sprawdź tutaj, gdzie jest najbliższy punkt zwrotu w twoim sąsiedztwie.
Odbiór przesyłki przez kuriera DHL
Termin odbioru przesyłki możesz ustalić bezpośrednio na stronie firmy DHL tutaj:
wprowadź w wymagane pole 11-cyfrowy numer przesyłki z twojej etykiety zwrotnej i kliknij ‘Zwróć paczkę’
wybierz opcję “Nadaj u kuriera”
wprowadź swój adres e-mail i telefon kontaktowy, sprawdź poprawność adresu odbioru oraz dokonaj ewentualnej korekty
wskaż datę oraz czas przyjazdu kuriera i kliknij “Zwróć paczkę”
Po pomyślnym umówieniu terminu odbioru otrzymasz na podany adres wiadomość e-mailową z potwierdzeniem oraz numerem
zlecenia.
Po udanym odbiorze przesyłki z domu kurier powinien podpisać dla Ciebie potwierdzenie nadania zwrotu, dołączone do
etykiet.
Prosimy o zachowanie dowodu nadania z punktu zwrotu lub podpisanego potwierdzenia, dołączonego do etykiet, ponieważ
każde z nich może być użyte jako dowód zwrotu paczki.
Prosimy o zachowanie potwierdzenia nadania.
Jeśli nie masz dostępu do drukarki, prosimy o skontaktowanie się z naszym Biurem Obsługi Klienta. Nasi pracownicy
chętnie wyślą ci dokumenty zwrotu drogą pocztową.
Płatność zostanie zwrócona po zaksięgowaniu zwrotu w naszym magazynie. Z reguły potrzebujemy ok. 48 godzin, ale niekiedy
może to potrwać do 10 dni roboczych od wysłania przesyłki zwrotnej. Prosimy pamiętać, że w niektórych przypadkach, zwrot
środków może być widoczny na koncie bankowym, kilka dni po otrzymaniu informacji o zaksięgowaniu zwrotu.
Forma zwrotu należności zależy od metody płatności wybranej podczas składania zamówienia. W przypadku płatności „za
pobraniem” zwrot należności nastąpi na podane podczas rejestracji zwrotu konto bankowe. Jeśli zdecydujesz się na
odesłanie całego zamówienia, zwrócimy ci również koszty przesyłki.
W przypadku chęci zwrotu przedmiotów z kilku zamówień zachęcamy do odesłania ich do nas w jednym pudełku. Wystarczy
umieścić wszystkie wypełnione formularze zwrotu w pudełku i nakleić na wierzchu jedną z etykiet zwrotnych.